dissabte, 28 de juliol del 2012

Cantúria Cantada

"Cantúnia Cantada", un concert composat per Carles Santos per al Cor de Cambra del Palau de la Música. La partitura integra fragments d'espectacles anteriors del compositor de Vinaròs. Es va poder veure els dies 26 i 27 de juliol de 2012 a la Sala Ovidi Montllor del Mercat de les Flors de Barcelona.

No estic massa habitualt a les rareses, ja em coneixeu, però l'espectacle em va encantar. M'ho vaig passar molt bé i tot el públic va sortir de la sala amb el mateix entusiasme al ulls i a la rialla. Felicitats a tots els membres del Cor de Cambra; vàreu estar esplèndits. 

Crec que l'espectacle no va tenir la difusió que es mereixia. És molt amè, rodó, enèrgic, sorprenent i molt ben interpretat. Espero que el repeteixin i triomfi moltíssim allà on el facin. Repetiré.

Aquí teniu un petit reportatge fet per BTV. Visualitzeu-lo en gran.


www.btvnoticies.cat